Provoz nepřerušen
Příjem objednávek i dodání zboží zajištěno.
Vážení obchodní partneři, zákazníci, dodavatelé,
na základě mimořádné situace v ČR, v souvislosti s opatřeními vlády proti šíření nákazy COVID - 19 a s ohledem na ochranu zdraví našich zaměstnanců vydává vedení společnosti Igepa následující opatření.
Záměrem je vytvoření takových podmínek, ve kterých budeme schopni zajistit plnou funkcionalitu a dodávat i nadále zboží tak, jak je obvyklé, a to i přes určitá interní opatření a omezení.
Zákaznický servis všech obchodních segmentů společnosti
- Objednávky bez omezení v pracovní době od 8:00 do 16:30.
- Telefonní linky i e-maily jsou v provozu standardně. Buď jsou telefonní linky aktivní nebo jsou přesměrovány na mobilní telefony pracovníků zákaznického servisu.
- Objednáním zboží se zavazujete k tomu, že bude možné ho i dodat na místo určení, tedy že příjem zboží na Vaší straně není omezen.
Obchodní zástupci firmy ve všech obchodních segmentech
- Všichni obchodní zástupci fungují na telefonu nebo emailové adrese.
- Osobní návštěvy u zákazníků jsou až do odvolání omezeny.
Logistika, osobní odběry, dobírky, Nákup
- Dodání zboží je funkční – vlastními profesionálními řidiči Igepa nebo kurýrní službou PPL a GLS a smluvními přepravci.
- S ohledem na omezení osobního kontaktu není platba v hotovosti momentálně možná. Platba dobírkou je možná pouze v případě, že není omezení na straně kurýrních služeb.
- Osobní odběr ve skladech společnosti – po dobu opatření je tato možnost zrušena.
- Příjem zboží od dodavatelů – bez omezení, lidé na našem příjmu budou disponovat příslušnými ochrannými prostředky.
- Dodavatelské dodávky zboží - komunikujeme s našimi dodavateli a nemáme informace o přerušení dodávek. Jen mohou být dodávky z důvodů kontrol na hranicích zpožděny v řádu dnů.
- Oddělení Nákupu je funkční a bez omezení. Proces objednávek běží beze změn.
Tato opatření jsou platná do 24. 3. 2020 nebo do odvolání, případně dalšího zpřísnění vládou ČR. Budeme sledovat všechna nařízení příslušných úřadů a naše fungování budeme případně upravovat v souvislosti s těmito nařízeními.
V případě dotazů se obracejte na své obchodní zástupce, pracovníky Zákaznického servisu nebo management, jejichž emaily jsou uvedeny v Kontaktech.
Děkujeme za pochopení, toleranci a vzájemnou podporu.
V Odoleně Vodě 16. 3. 2020
Ing. Petr Breburda, MBA
Generální ředitel
Oznámení je také ke stažení či vytištění ZDE.
Další novinky